Din virksomheds
succes i fokus

For at du kan skabe succes i din virksomhed, har du brug for tid, men også et fremtidssikret fundament i din økonomistyring.

Et fundament, der er med til at skabe din succes nu og i fremtiden, fremfor at være tidskrævende pligtopgaver. 

Og det er her, vi gør en forskel for dig og din virksomhed.

Igennem digitalisering og erfaring, skaber vi en løsning tilpasset dine mål og som frigiver tid. 

Et fremtidssikret økonomisk fundament, der hjælper dig til succes.

Sådan sammensætter vi din løsning

Vi sammensætter din løsning ud fra dit behov for daglig drift, rapportering og CFO-services indenfor starter, basis, pro og premium.

Men det er sjældent, alle virksomheder kan sættes i en kasse.

Derfor kan starter, basis, pro og premium kombineres, så du får en løsning, der passer præcis til din virksomhed.
Sådan sammensætter vi din løsning
Vi sammensætter din løsning ud fra dit behov for daglig drift, rapportering og CFO-services indenfor starter, basis, pro og premium.

Men det er sjældent, alle virksomheder kan sættes i en kasse.

Derfor kan starter, basis, pro og premium kombineres, så du får en løsning, der passer præcis til din virksomhed.
Se oversigten over løsninger
Starter
Dækker din virksomheds basale behov, når det kommer til daglig drift, rapportering og CFO-services.

Ideel til den helt nystartede virksomhed, der lige er stiftet.
Sammensæt din løsning - se oversigten
Basis
Ideel til den nye virksomhed, som er ovre opstartsfasen.
Sammensæt din løsning - se oversigten
Pro
Perfekt til dig, der har en etablerede virksomhed.

Her kan din økonomifunktion i allerhøjeste grad hjælpe dig til succes, hvorfor vi har sammensat en løsning, der kan netop det.
Sammensæt din løsning - se oversigten
Premium
Til dig med en større og mere kompliceret sammensat virksomhed.
Sammensæt din løsning - se oversigten
Eksempler på løsninger
Scroll ned på siden eller klik på knappen og find eksempler, der hjælper dig til at sammensætte din løsning.
Se priseksempler

Med de forskellige kompetencer, vi får hos PENAW, får vi nærmest fem medarbejdere for en medarbejders pris, fordi løsningen løbende tilpasses vores behov.

Priseksempler

Nedenstående er eksempler, så selvom du ikke kan genkende dig selv i nedenstående, kan vi også finde en løsning og pris, der passer til dig – kontakt os og hør mere. 

Start-up

Pris pr. måned fra: 5.000 kr. 

Perfekt til dig med en nystartet virksomhed, der har brug for en økonomisk overkommelig løsning til at komme rigtigt i gang.

Prisen inkluderer: 

  • Lønadministration.
  • Fast kontaktperson.
  • Bogholderi på mobilen.
  • Smarteste løsninger på markedet.
  • Overholdelse af alle frister (moms, løn, skat etc.)
  • Automatiseret faktura-, kreditkort-, og udlægshåndtering. 

Scale-up

Pris pr. måned fra: 17.500 kr. 

Ideel til dig med en  virksomhed i vækst, der har brug for flere funktioner og mere fleksibilitet end start-up’en.

Prisen inkluderer:

  • Alle funktioner fra “Start-up”-eksemplet.
  • Månedsrapportering. 
  • Controlling.
  • Forecast-model med kvartalsopdatering.
  • Branchespecifikke KPI’er (f.eks. SaaS nøgletal).
  • Fast team med specialiserede kompetencer indenfor bogholderi, løn, controlling og CFO-services.  

Etableret SMV

Pris pr. måned fra: 30.000 kr. 

Til dig med en veletablerede lille- eller mellemstor virksomhed, der har brug for en omfattende løsning.

Prisen inkluderer: 

  • Alle funktioner fra “Scale-up”-eksemplet.
  • CFO-services: Månedsmøde og klippekort til ad hoc opgaver.
  • Moderne rykker- og inkassoløsning. 
  • Proaktiv opfølgning på debitorer.
  • Øget mængde bilagshåndtering.
  • Topmoderne forsikringsløsning.
  • Prioriteret support.

Interim

Pris pr. måned fra: 45.000 

Til dig der har brug for en midlertidig løsning eller ekstra kapacitet i en begrænset periode.

Prisen inkluderer:

  • Kortsigtet, fleksibel, skalerbar kontrakt.
  • Funktioner tilpasset virksomhedens behov.
  • Lej en bogholder, controller, regnskabschef eller CFO 1-3 dage om ugen.  

PENAWs hjælp betyder, at vi i dag står stærkere som virksomhed med en mere effektiv og fremtidssikret økonomifunktion.

Det har været altafgørende for vores økonomifunktion og generelle drift at PENAW trådte til så hurtigt, mens de samtidig har formået at optimere vores processer, der har gjort vores arbejde lettere og givet tydelige besparelser både i tid og på bundlinjen.

Ofte stillede spørgsmål

Ja, sagtens. De forskellige pakker kan kombineres på tværs og tilpasses så de understøtter din virksomheds mål. 

Nej, sammen finder vi en løsning, der passer til din virksomheds behov. 

Priseksemplerne er blot for at give dig en indikation på, hvordan pris og sammensætning kan se ud. 

Det afhænger af hvilke mål og budget din virksomhed har (er du i tvivl om disse kan vi hjælpe dig med at afklare det). 

Inden vi starter et samarbejde, har vi derfor altid et møde, så vi sammen kan afklare dine behov. 

Mødet er en del af vores services og det er ikke noget du betaler for – uanset om du vælger os som samarbejdspartner eller ej. 

Du behøver ikke vælge imellem “kasserne” i vores løsninger, men vi anbefaler det, da de f.eks. indeholder systemer, der støtter hinanden og du vil derfor få den bedste oplevelse og pris, hvis du sammensætter ud fra pakkerne.