Mere tid.
Færre fejl.
Lad os hjælpe med at digitalisere din bogføring, så du ikke behøver at tænke på momsberegninger, bilagshåndtering og betalinger.
Eller alle de andre tidsrøvere, der fjerner dit fokus fra at skabe succes og vækst i din virksomhed.
Forestil dig en verden, hvor dine nuværende manuelle, tidskrævende opgaver i økonomi kan klares med få klik.
Det er det, det digitaliserede bogholderi er.
Det betyder du får bedre data, færre fejl og mere tid – og kan bruge det hele til at tage din virksomhed til succes.
Automatiske processer sparer dig tid i hverdagen, mindsker fejl med direkte integration til dit regnskabssystem og sørger for, at du kan fokusere på at skabe succes i din forretning fremfor manuelle pligtopgaver.
Alt fra automatisk kontering til håndtering af bilag - uden du behøver at logge på netbank.
Glem alt om krøllede kvitteringer og manuelle indtastninger - lad systemet klare bl.a. din bilagshåndtering.
Bedre likviditet, automatisk afstemning og direkte synkronisering til dit regnskabsprogram.
Effektiv og enkel lønadministration med overblik til både medarbejdere og ledere.
Med PENAWs hjælp, er vores økonomistyring gået fra at være irriterende, tidskrævende opgaver, til at de opgaver der skal klares, som bilagshåndtering, er blevet lette og sparer os tid.
Samtidig er vi sikre på, at vi er på rette vej til at nå vores forretningsmål, fordi vi har den rette sparring og et solidt fundament i vores økonomistyring.Alex Pichardt, Direktør Micro-Greens Danmark
Hober dine bilag sig op?
Virker dit bogholderi uoverskueligt?
Eller har du blot brug for at give opgaven videre, så du kan bruge din tid på andre vigtige opgaver i din forretning?
Lad os digitalisere dit bogholderi og sørge for, at din bogføring kan klares med få klik.
Vi sørger for din almindelige bogføring inkl. moms, og A-skat, så du kan bevare det økonomiske overblik, alt imens vi sørger for at bogføre bilag, fakturere og indberette moms mm.
Dermed har du tryghed i, at din bogføring kører som den skal og lever op til gældende lovgivning, mens du har tid til andre vigtige opgaver.
Dine medarbejdere er dit største aktiv. Det gør dog ikke løn mindre kompliceret eller en mindre tidsrøver.
Tværtimod.
Derfor tilbyder vi at varetage din lønstyring.
Selvfølgelig inklusiv feriepenge, refusioner, afstemning, indberetninger og meget mere alt efter, hvilket behov du oplever.
Enten i dit nuværende lønsystem eller i et digitalt system, der passer til din forretnings og medarbejderes behov – og hvor du slipper for manuelle indtastninger.
Dermed har du tid til andre opgaver i forretningen, mens du har tryghed og stabilitet i at dine medarbejdere får udbetalt korrekt løn.
Ja! Vi har et dedikeret team til alle vores SaaS-kunder og sidder også klar til at hjælpe dig.
Ja, vi har erfaring fra talrige webshopsystemer og betalingsløsninger.
Vi kan altså også hjælpe dig med bogføring i din webshop.
Ja, det gør vi.
Vi sørger for at dit regnskab er opdateret og periodens momsbilag inkluderet, så dine momsbeløb er nemme at aflæse og indberette – uanset om du selv ønsker at indberette, eller du ønsker, vi gør det for dig.
Det kommer an på din virksomheds behov.
Ja, vi ved det det – et lidt træls svar 😉
Du kan få et overblik over, hvordan vi sammensætter din løsning her.
Ja, ved at digitalisere dine processer, sørger vi for at dine fakturaer bliver sendt ud løbende og rettidigt.
Samtidig sørger vi for at følge op og sende rykkere, hvis regningerne ikke bliver betalt, så du er sikret, at der bliver taget hånd om dine udestående.
Når du selv står for din bogføring, er de rette systemer altafgørende for, at du sparer så meget tid (og så mange hovedpiner) som muligt.
Start derfor altid med at afdække dit behov, finde de rette systemer, der passer til din forretning og lever op til lovgivningen.
Vi anbefaler altid som minimum:
1: Et digitalt regnskabsprogram.
2: Automatisk fakturahåndtering
3: Automatisk udgiftshåndtering.
Har du brug for hjælp til at komme i gang tag endelig fat i os.
Den nye bogføringslov, der for de fleste virksomheder trådte i kraft i 2024, rummer forskellige aspekter, hvor nogle krav afhænger af hvilken størrelse virksomhed du har.
De væsentligste krav er dog:
Følger du de punkter, er du allerede langt ift. at følge den nye lovgivning.
Under hvert punkt er der selvfølgelig vigtige detaljer der er med til at bestemme, om du overholder det.
Og er du i tvivl om din virksomhed overholder reglerne, tag endelig fat på os for en gennemgang.
Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg i din økonomistyring.
Derfor vil du altid få tilknyttet et team tilpasset dit behov og dine forretnings mål.
Dit team vil bl.a. altid indeholde en manager, der har erfaring med din virksomhedstype og/eller din forretnings behov.
Det vil altid være det samme team, som er tilknyttet din virksomhed, så de løbende kan præsentere dig for optimeringsmuligheder, jo mere kendskab de får til din specifikke forretning.